Transport GRATUIT pentru comenzi ce depasesc 500LEI

Aboneaza-te la NewsLetter

Telefon

0746 227 746

Email

office@efonta.ro

Informații utile

AcasăInformații utile
Dispoziții generale
Dispozițiile generale de vânzare definesc drepturile şi obligaţiile părţilor în ceea ce priveşte vânzările efectuate prin intermediul site-lui www.efonta.ro.

Aceste dispoziții se adresează persoanelor fizice, cu vârsta de cel puţin 18 ani şi care au capacitatea juridică de a contracta. Efectuarea unei comenzi de articole prin oricare din modalităţile de mai jos reprezintă acceptul dumneavoastră de acceptare a termenilor şi condiţiilor CEAUNEFONTA. Ne rezervăm dreptul de a modifică în orice moment prezențele dispoziții generale de vânzare.

Oferta www.efonta.ro cuprinde produse aflate în stoc și produse disponibile la comandă. Nu garantăm că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. Nu garantăm expres sau implicit, în nici un fel, pentru funcționarea site-ului, informațiile sau conținutul site-ului, produsele sau materialele de pe site și nu va fi făcut responsabil pentru aceste aspect.

Stocurile de produse afișate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existenței unui produs pe stoc, veți fi contactat telefonic. Se poate întâmpla ca pe site produsul să fie marcat că existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vânzări acesta să nu mai existe în realitate, astfel produsul va putea fi achiziționat doar la comandă.
Comanda
Cum pot să găsesc un produs anume?

Puteți cauta un produs după numele acestuia prin introducerea numelui în chenarul de căutare din bara superioară a site-ului în partea dreaptă.

Dacă totuși nu reușiți, nu ezitați să apelați la serviciul nostru pentru clienți. Mai multe la secțiunea Contact.

Ce este un produs disponibil la comandă?

Dorim să oferim clienților noștri o gamă cât mai variată de produse. De aceea chiar dacă un produs nu se află în stoc este disponibil la comandă. Diferența între cele două tipuri de produse este termenul de livrare.

Pot există erori de afișare referitoare la disponibilitatea sau descrierea produselor de pe site?

Nu putem garanta că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet.

Nu putem garanta expres sau implicit, în nici un fel, pentru funcționarea site-ului, informațiile sau conținutul site-ului, produsele sau materialele de pe site și nu putem fi făcuți responsabili pentru aceste aspect.

Stocurile de produse afișate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existenței unui produs pe stoc, veți fi contactat telefonic. Se poate întâmplă că pe site produsul să fie marcat ca existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vânzări acesta să nu mai existe în realitate.
Disponibilitatea produselor

Oferta www.efonta.ro cuprinde produse aflate în stoc și produse disponibile la comandă.

Efonta.ro nu garantează că descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau că este complet.

Efonta.ro nu garantează expres sau implicit, în nici un fel, pentru funcționarea site-ului, informațiile sau conținutul site-ului, produsele sau materialele de pe site și nu va fi făcut responsabil pentru aceste aspect.

Efonta.ro, stocurile de produse afișate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existenței unui produs pe stoc, veți fi contactat telefonic. Se poate întâmplă că pe site produsul să fie marcat că existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vânzări acesta să nu mai existe în realitate.
Informații despre livrare

Efonta.ro asigură un serviciu eficient și rapid de livrare a produselor prin serviciile de curierat rapid cu acoperire națională ale partenerului nostru Fan Courier.

Termenele de livrare a produselor efonta.ro variază în funcție de disponibilitatea în stoc a produselor. Pentru produsele aflate în stocul nostru termenul de livrare este de 24-48 de ore. În cazul produselor disponibile la comandă livrarea se va face în maximum 14 zile de la dată efectuării plății de către dumneavoastră. 

Efonta.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest lucru ține de compania de curierat FanCourier.

Costurile de transport cu livrarea produselor vor fi suportate de Cumpărător.

Efonta.ro are integrat un modul de calcul al costurilor de livrare a produselor pentru clienți.

Costurile cu eventuală returnare a produselor indiferent pe ce motiv, vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător.

Clientul prin preluarea coletului fără obiecțiuni atestă recepția produselor, orice reclamație ulterioară fiind neavenită cu excepția viciilor ascunse ce nu puteau fi cunoscute la dată recepției.

Orice reclamație va fi adusă la cunoștință www.efonta.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând că această să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare.

Efonta.ro asigură un serviciu eficient și rapid de livrare a produselor prin serviciile de curierat rapid cu acoperire națională ale partenerului nostru URGENT-CARGUS.

Termenele de livrare a produselor efonta.ro variază în funcție de disponibilitatea în stoc a produselor. Pentru produsele aflate în stocul nostru termenul de livrare este de 48 de ore. În cazul produselor disponibile la comandă livrarea se va face în maximum 14 zile de la dată efectuării plății de către dumneavoastră.

Efonta.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, dacă acest lucru ține de compania de curierat Urgent Cargus.

Costurile de transport cu livrarea produselor vor fi suportate de Cumpărător.

Efonta.ro are integrat un modul de calcul al costurilor de livrare a produselor pentru clienți.

Efonta.ro oferă transport gratuit pentru comenzile a căror valoare depasese suma de 200 LEI.

Pentru comenzile care se depășesc suma de 200 de lei, dar care cuprind atât produse aflate în stoc precum și produse disponibile la comandă, transport va fi gratuit doar dacă Clientul este de accord că livrarea produselor să se facă cu un singur transport în termen de maximum 14 zile de la dată efectuării plății cu cardul. În caz contrar clientul va trebui să suporte contravaloarea fiecărui transport în parte.

Costurile cu eventuală returnare a produselor indiferent pe ce motiv, vor fi suportate exclusiv de către Cumpărător.

Clientul prin preluarea coletului fără obiecțiuni atestă recepția produselor, orice reclamație ulterioară fiind neavenită cu excepția viciilor ascunse ce nu puteau fi cunoscute la dată recepției.

Orice reclamație va fi adusă la cunoștință www.efonta.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând că această să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare.
Informații despre plăți
Efonta.ro oferă două modalități de plata:

PLATA LA LIVRARE: Semnifică plata prin sistem ramburs la primirea coletului. În momentul în care curierul va livrează marfă comandată veți preda acestuia suma corespunzătoare comenzii. Valoarea rambursului va fi cea comunicată în momentul comenzii și va fi trecută pe documentul de însoțire a mărfii (AWB). Această modalitate de plata este disponibilă doar pentru achiziționarea produselor aflate în stoc. Produsele disponibile la comandă pot fi achiziționate doar prin modalitatea de PLATA ONLINE CU CARD BANCAR, prezentată la punctul b.

PLATA ONLINE CU CARD BANCAR – Plata online se va realiza prin intermediul serviciului de E-COMMERCE al partenerului nostru PLATIONLINE. Astfel, efonta.ro va asigura cel mai  înalt grad  de siguranță și confidențialitate a datelor dumneavoastră. Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele: efonta.ro. Cardurile acceptate de sistemul nostru sunt: Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron.
Returnarea produselor

Cumpărătorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele de transport cu returnarea produselor.

Contravaloarea produsului returnat se va restitui Cumpărătorului în termen de 14 zile de la dată primirii produsului în mod intact și integral (inclusiv eventualele cadouri, bonusuri), dacă dreptul de retragere s-a efectuat în termen.

Livrarea produsului returnat trebuie efectuată prin curier rapid la adresa companiei noastre. Nu acceptăm returnări prin intermediul Poștei Române.

Perioada de retragere menționată la alin. precedent expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul sau o parte terță, altă decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produselor.

Înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, Cumpărătorul informează Vânzătorul cu privire la decizia să de retragere din contract. În acest scop, Cumpărătorul poate alege una dintre următoarele variante: de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă la OUG 34/2014saude a face orice altă declaraţie neechivocă în scris în care își exprimă decizia de retragere din contract.

Intenția de retragere trebuie comunicată Vânzătorului de către Client obligatoriu printr-un email la adresa office@efonta.ro

Pentru orice caz de returnare a produselor ce fac obiectul contractului, Cumpărătorul se obligă să asigure returnarea și împachetarea corespunzătoare a fiecărui produs astfel încât produsul să nu suporte nici o deteriorare în timpul transportului până la primirea de către Vânzător. În cazul în care la returnarea produselor se constată deteriorarea produselor sau lipsa vreunei componente Vânzătorul este îndreptățit să refuze preluarea acestora, Cumpărătorul fiind obligat la achitarea contravalorii acestora.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile plătite prin ramburs suma va fi returnată prin curier rapid în maxim 7 zile.

Garanții
Toate produsele oferite spre vânzare de efonta.ro beneficiază de garanție legală de 24 luni.În cazul unor probleme apărute în perioada de garanție, produsul va fi reparat sau înlocuit cu unul nou identic sau cu caracteristici asemănătoare în termen de maxim 14 zile de la dată primirii în service.Următoarele cazuri duc la pierderea garanției:

  • defecțiuni apărute prin nerespectarea instrucțiunilor de utilizare
  • produsul a fost demontat și s-a umblat în interiorul lui
  • modificări aduse sistemelor de copiat
  • lovituri, crăpături sau alte urme de șocuri mecanice
  • sisteme ce prezintă urme de contact cu lichide
În cazul în care produsul primit este nefuncțional, acesta va fi înlocuit gratuit cu unul conform.
Confidențialitate
Prin comandarea produselor, clientul este de acord că datele sale personale (incluzând nume, prenume, adresa, număr de telefon fix și/sau mobil, e-mail, etc.) să fie prelucrate de vânzător, în scop comercial, operator de date cu caracter personal înregistrat la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal__ sub nr._36308_.  Clientul declară că a fost informat că pe perioada procesării beneficiază de drepturile prevăzute de Legea 677/2001.
Coș
Loghează-te

Nu aveți încă un cont?

Creează un cont

Aboneaza-te la NewsLetter

Cookies
Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.
Accept